GoToAssist

 

GoToAssist on markkinoiden johtava etätukiratkaisu, joka mahdollistaa yksilöidyn virtuaalituen tarjoamisen kenelle tahansa avun tarvitsijan sijainnista riippumatta. Riittää, että tuen tarvitsijalla on verkkoyhteys tai Internet-yhteys mikäli hän on tukea tarjoavan organisaation verkon ulkopuolella.

Avunpyyntö voidaan suorittaa puhelimitse tai verkon välityksellä ja tuote sisältää mm. jonotus-toiminnon, mikäli kaikki auttajat ovat juuri sillä hetkellä varattuna. Teknisen tuen antaminen suoraan asiakkaan työasemaan etänä ei voi olla helpompaa. Näet ongelmallisen työaseman ja voit suorittaa asennuksia, korjata ongelmia sekä kouluttaa käyttäjää suoraan internet yhteyden yli.

Et tarvitse mitään etukäteen asennettuja apuohjelmia työasemiin, eikä sinun tarvitse määritellä palomuureja, jotta saisit yhteydet toimimaan. Tämän takia tulokset ovatkin hyviä.

GoToAssist mahdollistaa tukipalvelun järjestämisen kaikille yrityksille, kokoon katsomatta. Samalla tukitoimintojen kustannuksia voidaan pudottaa ja asiakastyytyväisyys kasvaa.

Havaintoja käyttäjiltä:

  • Ongelman korjaus ensimmäisellä kontaktilla parantunut 70%
  • Ongelmien käsittelyaika pudonnut 60% vastaavissa tapauksissa
  • Tukikyselyiden määrä on pudonnut
  • Matkakustannuksissa huomattavia säästöjä
  • Asiakastyytyväisyys parantunut 90%

 

Express tuotteesta on saatavilla ilmainen 30 päivän kokeiluversio
Security White Paper (PDF) ladattavissa täältä

 
Tuotesivut joilla tuotteen ominaisuudet ja toiminta on yksityiskohtaisesti kuvattuna
GoToAssist Express  tuotteen esittelyvideo
GoToAssist Corporate tuoteen esittelyvideo

Tuotteiden vertailutaulukko

Muita aiheeseen liittyviä videoita

28.7.2011 Liekovuo